mandag

Gamle skatter

Jeg var på Antikk & Samler messen på Voll i helgen.  Det er mange år siden sist jeg var på denne messen og må si at jeg var positivt overrasket over hvor mye flott det var å se!

En kan ikke kjøpe alt en har lyst på men noen skatter kunne jeg ikke gå i fra. 
Dette nydelige skrinet med rød fløyel på innsiden var bare altfor vakkert til at jeg kunne la det stå. Skyttelen og heklenålen - begge laget av ben, ligeså. Midt i blinken for årets nuperelle prosjekt.
Broderisaksen med fugler.... .  Slikt kan en jo ikke gå i fra :-)


Flere vakre skatter ble det selvsagt; en nydelig fransk opera kikkert, mansjettknapper til Min Kjære og en flott hatt til meg selv.

Ha en flott uke!
 
post signature

1 kommentar:

  1. Så vakkert! Jeg vil også gå på antikk-marked!! Savner bilde av det andre du kjøpte... særlig hatten. Please legg ut!
    Klem :)

    SvarSlett