fredag

Så mange uferdige symfonier!

Jeg begynner å forstå at jeg mulignes har "spread myself to thin".  Å blogge på 3 ulike blogger, jobbe mer enn full tid i glassblåseriet, ha små barn og atpåtil prøve å få gjort alle tingene som jeg eventuelt skal blogge om, ja, det er rent umulig!
Skjørtet jeg hekler på er fortsatt ikke ferdig.  Blir kanskje liggende til vinteren igjen?  Det ligger 3 uferdige gulrøtter i heklekurven også...og en halvferdig kanin.  Kjolen jeg strikket til Sweetpea som jeg må rette opp på, ja..den ligger jo der i strikkekurven.  De vakre stoffene på bildet kjøpte jeg for over ett år siden.  Tanken var skjørt til meg...eller 'pinafore' kjoler til Pixie og Sweetpea...eller ballongbukser... Det er godt å ha mange planer!  Bare gjennomføringsevnen kunne steget noen hakk... .


post signature

3 kommentarer:

  1. Hm, den låter bekant. Det som startet som en liten dagbok, blev till tre och tar alldeles för mycket tid. Förra året slängde jag bort en hel hagesommar på bloggen, i år är jag ute så länge det bara är ljust, så får hellre folk jag brukade vara på besök hos bli sura..tar det till hösten..

    SvarSlett
  2. Takk for koselig hilsen hos meg.
    Så flink du er som lager Lavendelstaver, jeg hadde aldri hørt om dem før konkurransen.
    Skal si du har mange jern i ilden.
    Ønsker deg en flott helg, kos deg og nyt den
    Klem fra Mio

    SvarSlett
  3. Uff, jeg er her på bloggen så sjelden at jeg så ikke disse kommentarene før nå *rødme*. Takk for hyggelige hilsner Mia og Bare Mio :-)

    SvarSlett