onsdag

Snood

Det er ikke tid til all verden på håndarbeidsfronten og jeg har lenge hatt lyst på et fint hårnett, eller snood om du vil.  Ofte er disse heklet i et nettmønster av luftmasker og kjedemasker. Veldig fint, men nå hadde det seg slik at jeg ønsker meg et som er litt ekstra flott.   Jeg er absolutt en novise når det gjelder hekling så å hekle etter krevende mønstre er ikke gjort i en håndvending.


Derfor tok jeg en liten tur innom vår lokale gjenbruksbutikk i ettermiddag.  Der fant jeg en søt, heklet brikke.  Sydde fast en tynn strikk langs kanten, på vrangsiden og Voila!  A snood.


Bak.


Høyre side ( beklager litt uskarpt foto, litt "klønete" å ta bilde av seg selv)
Og venstre side.

Aller helst ville jeg hatt den i rødt men.....   Jeg er kjempefornøyd og ønsker absolutt fler!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar